Hur man blir en idol! (Amanda Jenssen the Naked TRUTH?!)

Om ni nu är ett fan av idol och läser detta så frågar jag bara varför?

Jag kan erkänna idol är jävligt bra tv. Antagligen eftersom 1-2 miljoner av er människor tittar på det varje vecka. Det ända jag stör på mig på riktigt i idol är musiken.
DEN ÄR SÅ DÅLIG.
Det är helt sjukt, hur mycket mer mainstream kan det bli... kanske om en helt novis okej-sjungande människa skulle börja sjunga en jätte lam låt om kärlek och med samma ackord och komp 90% av låten, eller vänta nu...

Jag är inte här för att döma, eller jo det är jag. Men hur i helvete kan någon lyssna på det här och som faktiskt finner det riktigt bra? Visst om du är lite nedsatt mentalt och smått efterbliven och inte klarar av för mycket text och lite nya toner då och då så okej, mainstreama på bara! I will not judge.

Men! om du är en helt fungerade människa ska inte detta inte ens vara en valmöjlighet för dig. Nej du borde istället ge dig in på lite mer avancerade spår och försöka "iaf" lyssna på lite musik som faktiskt betyder något istället för att vara skriven av någon douchebag som får 2 miljoner och ett skrivkontrakt för att hitta på någon slags kärleks låt vilket 110% av alla mainstreamlåtsar består av.

Helt kassa är inte alla dock,  Amanda Jenssen. SHE'S HOT oO!
Aa

BLOGGLOVIN  >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentarer
Postat av: sol

Erik är typ helt awesome tycker jag.

Sen tycker jag att man lyssnar på musik för att det får en att må bra. Hur kan du säga vad som får en annan människa att må bra?

2009-10-25 @ 12:55:52
Postat av: Erik Erövrar

hehe, bra för dig. Man tackar... Eller du kanske inte menar mig.

Aja, det var bara ett förslag och min personliga åsikt om vad jag tycker alla borde lyssna på.



2009-10-25 @ 13:28:02
URL: http://erikerovrar.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Hmm, hur ska jag övertala dig.. Jag tycker bara att det är skoj att lyssna på bra musik, se hur idolerna utvecklas och framför allt, se vad alla har på sig! Sen är man intresserad av sånt så är det kanske inte kul.

2009-10-25 @ 14:02:56
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Chocko





Jag kollar inte på idol o.O

2009-10-28 @ 21:37:31
URL: http://chockobar.blogg.se/
Postat av: sCyth

Amanda jenssen är ju sämst i den svenska idolhistorien.

2009-10-30 @ 14:33:53
URL: http://scyth.blogg.se/
Postat av: sCyth

Du verkar försvara henne eftersom att hon är snygg.

That's my point.



Älskar att reta upp folk.

Och att lyckas med det. :)

2009-11-01 @ 23:44:48
URL: http://scyth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0