FET NINJA ATTACKERAR!!

Så efter att ha en metro artikel om en 20 årig pojke som lyckas döda en 49 inbrottstjuv med sitt ...  VS

Så efter att ha läst en metro artikel om en 20 årig pojke som lyckas döda en 49 inbrottstjuv med sitt ...
"SAMURAJSVÄRD " BHAHAHHAHAH! ja jag vet tragiskt att han dog, men ni måste kunna se komiken i detta.

Och med tanke på att det ända tjuven kom åt var två datorer och en tv-spelskonsol. Det säger ju också att 49-åringen var ute efter att antagligen behålla eller sälja dessa föremål. Men det som skulle vara roligast att föreställa sig skulle nog vara att 49-åringen var en fet nörd som var i ett starkt behov av en dator och en tv-spelskonsol. Jag menar hur många 49-åringar skulle vara intresserade av att gå in obeväpnad i ett hus och ta något som det.

THE ULTIMATE BATTLE BETWEEN NERDS!

Du har din motståndare upptryckt mot ett hörn du drar fram ditt ninja-svärd och... du slungar det med all din kraft, CRITICAL-STRIKE! Mannens hand flög av och han förblöder till döds.
>>You loot 9 gold and gain 19 experience. <<

Nu är 20-åringen åtalad för mord av inbrottstjuven men kan komma undan med att säga att det var självförsvar. Men han får faktiskt skylla sig själv, en fet 20-årig-ninjanörd med ett samurai-svärd i hands och har tittat på ett 10 timmars Turtels-maraton så är han som rena rama dödsmaskinen. 

Visst har jag överdrivit lite på storyn, men det är ju bara en tanke vad som egentligen kan ha hänt. Vem vet kanske var de vänner och fäktades och en olycka hände osv, osv. Vem vet.
Nu med denna absurda historian erövrad SÅ BUGA för min makt.

Lämna gärna en kommentar vad ni tycker och om ni gillar min blogg följ mig på Bloglovin' !!

Kommentarer
Postat av: Ness

kan ja lova! :D

2009-09-17 @ 22:28:15
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; ja jag bryr mig inte alls om vaccinet eftersom jag redan haft svininfluensan. Jag anser att jag omöjligt kan ha sådan otur att jag får den igen.

2009-09-18 @ 21:16:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Kalle Halvdansk

Underskatta aldrig en nörd ^^

2009-09-20 @ 08:26:23
URL: http://enighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0