Nakna i Bigbrother !!


Så efter en titt i aftonbladet har jag hittat ett videoklipp om några kvinnor som blir lurade i en fejkad bigbrothertävling och filmades nakna och sålde materialet på internet. Först och främst.

SHAME ON U! Att ni lurar unga små mediadesperata flickor, de vill ju bara komma med i tv i en av världens mest lamaste och pinsammaste reality-serie. OCH NI! har mage att lura dem och sälja deras kroppar på internet! Det är inte alls vad TV-bolagen gör... NEJ! det är långt ifrån samma sak... Tv Bolagen... har... ehm... reklamavbrott!! och, och!... eller vänta nu! Det är precis samma sak förutom att vinnaren inte vinner 1 miljon kronor och det är inte lika bra upplagt som det riktiga. Men att skämma ut sig framför miljontals människor är fortfarande samma sak.

Ända jag kan tänka mig dem åka fast för är bedrägeri för att de inte har rättigheterna osv. osv.
Men kidnappning, nej då! Att dom är dumma nog att gå med på det, man tycker nästan att man ska kunna se igenom bluffen. Jag menar, ett helt random-bolag på internet säger till några tjejer att de är ifrån bigbrother och lurar in dem in i ett kontrakt att betala en kvartsmiljon om de lämnar huset, och att ingen blir utröstad och familjerna inte ser dem på tv.
Aa men det är ganska svårt att se igenom den bluffen, seriöst...

Så med denna TV-serie Erövrad så lämnar jag er att brinna i helvetet om ni inte svär mig eran trohet för resten av livet.... nej men seriöst.

Lämna gärna en kommentar vad ni tycker och om ni gillar min blogg följ mig på Bloglovin' !!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Film

sv. nej verkligen inte. Jag är nästan chockad över att NÅGON kan tillåta produktionen av en så dålig film! xD



och för att relatera till ditt inlägg... Människor som söker till progam som Big Brother borde genomgå en psykisk underskökning eftersom att man kan inte ha riktigt alla hemma om man väljer att skämma ut sig på ett sådant sätt (varesig det visas på tv eller internet) x)

2009-09-14 @ 22:55:51
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: haha, djävulens redskap? vad syftar du på då?

Jo den ska jag operera bort så fort jag kan.

2009-09-14 @ 22:59:50
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra om man gämför med kissies..

Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har full upp med bloggen.Jag gör egna intervjuer med läsare (du kan läsa dom om du vill) jag går själv också på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-15 @ 22:08:14
Postat av: Anonym

Hejsan, Allt bra? Har du några planer för helgen än då? :)



http://lolad.se/

2009-09-16 @ 22:40:23
Postat av: gotteochvi

SV; ÅH, TACK SÅ MYCKET!

2009-09-17 @ 19:16:17
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehehe på dig med :)

2009-09-17 @ 19:22:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0